Meillä on ollut vilskettä. Veljenpojat olivat yökylässä, joten meillä on täällä laukannut kolme poikaa yhden kissanpojan lisäksi. Serkkujen lähdettyä kotiin Vintiökin taipui päiväunille, vaikka ne muuten ovatkin jo jäämässä pois. Myös joku muu uuvahti.

We've had quite a circus. My nephews were here on a sleepover. Three boys and a kitten is quite a plenty, at least for me. As cousins left even Rascal agreed (read: was made to) take a nap though he rarely does that anymore. Someone else was exhausted, too.   

871003.jpg

Tässä silmät kyllä raottuivat, kun jonkun piti tulla siihen neulomuksiaan tunkemaan ja kameran kanssa hääräämään. Neulomus on siis yksi vaakatilkku, se ainoa mitä olen tänä viikonlopun aikana jaksanut neuloa. Hieno alku kymmenelle prosentille.

However, here the lids rose a little as someone needed to hassle there with her knitting and camera. That knitting is a charity square, the only thing I've been able to knit this weekend. What a jump start to losing ten percents.

En muuten malta olla mainitsematta, että tuolin verhoilukangas on itsekutomani ja olen siitä äärimmäisen ylpeä!

By the way, I can't help mentioning that I have myself woven the upholstering fabric on the chair and I'm extremely proud of it!