Kiinnostukseni asioihin noin yleensäkin on ollut lähinnä laimeaa. Lieneekö syynä yhä kasvava univelka vaiko virkanaisen työpaineet, mutta olen tyytynyt kotosalla juuri ja juuri täyttämään vähimmäisvaatimukset. Neulontarintamallakin on ollut hieman hiljaisempaa. Ohessa näytteenä kuitenkin työn alla olevat sukat ihanaisesta kesäsukkalangasta, tuosta aiemman postauksen tutusta Supersocke Cottonista.

Lately my interest in things in general has been very little. I don't whether I should blame my ever growing lack of sleep or work pressure, but my impact on the home front has just covered the bare essentials and nothing more. Even my knitting has been a bit forgotten. Here you see the only thing I've managed to work on lately, socks of the lovely summer sock yarn Supersocke Cotton which you might already have spotted in the earlier posting.

91537.jpg

Tarjoilen yksityiskohtia sitten, kun olen saanut nämä tahkottua valmiiksi. Tuliskohan tänään hyvää leffaa tv:stä, vai kaivammeko esiin jälleen BBC:n iki-ihanan Ylpeyden ja ennakkoluulon, jota myös Uhoava Gnu on kuluttanut upean toppinsa valmistuessa? Saa nähdä. :)

I'll give all the details when I've managed to finish them. I wonder if we have anything worth watching in the telly tonight or should I turn to my all-time-favourite Pride and Prejudice that also Uhoava Gnu watched while making her lovely tank top. We'll see. :)