Toisin sanoen, syysflunssa iski. En jaksa neuloa, en jaksa lukea kirjastosta lainaamiani ihania neule- tai muita opuksia, en jaksa edes selailla upouutta Hullujen Päivien kännykkääni ja ladata sen mp3:een kivaa musaa työmatkoja varten. Nukuin juuri kolme tuntia ja juotuani kupillisen teetä blogilistan uusimpien päivitysten ääressä olen valmis kaatumaan uudelleen sohvalle. Pitääpi ottaa "ilo" irti tänään, kun huomenna on Vintiö kotona enkä varmana pääse niin lepäilemään, vaikka mieli tekisikin.

In other words; I got a flu. I can't knit, I can't read any lovely books I got from the library few days ago, I can't even load nice music on my brand new mobile phone which also has a mp3. All this because I don't have the energy. I just took a "nap" for three hours and after sipping a mug of tea with the latest updates on the bloglist I feel like falling on the sofa again. I suppose I'd better do it now as tomorrow Rascal will be home and I won't have the opportunity to rest, even if I wanted to.