Elämäni on tällä hetkellä hieman kallellaan. Olen sairaslomalla ja diagnoosina on "toistuvan masennuksen keskivaikea masennusjakso". En tiedä enää, mitä ajattelisin. Toivoin, että kesällä kolmannen kerran aloittamani lääkitys pitäisi minut pinnalla ja työkykyisenä, mutta kun hommat alkoivat kasaantua työpöydälle ja sen äyräille, aloin epäillä jotain muuta. Viimeistään kun sain itkuisen huuto- ja raivokohtauksen rakkaalle ja ihanalle työkaverilleni, huolestuin. Nyt siis homehdun kotona ja stressatessani tekemättömistä töistä valvon öitä. Mitäpä silloin muuta kuin polkkaamaan. (ja lähettelemään työkavereille nakkisähköposteja. Arvaan, että minusta pidetään tällä hetkellä suuresti :)

My life is bit shaky for the moment. I'm on sick leave my diagnosis being "Mid-difficult (can one say so?) phase of recurrent depression". I don't know what to think of it. I hoped that the medication I restarted for a third time in the summer would keep me safe and sound but as my work began to pile on my desk the doubt was there. Finally when I really lost my temper at work; shouted and cried at a dear and wonderful colleague of mine, I had to worry. Now I'm hanging around at home, lying awake in the middle of the night and stressing of unfinished work. Well, what else to do than to pour it out to the blog community. (and to send work emails to my colleagues about how they should cover my tasks while I'm away. I'm so liked these days, I guess. :)

Mutta onneksi on käsityöt. Olen pukannut viime aikoina silkkaa terapiaa; pikku lapaset, yhdet joululahjasukat ja puolitoista kaulaliinaa. Myös toisen Nancy Bushin Fancy Silk Sockeista olen saanut valmiiksi, lahjakonttiin matkalla sekin. Huomenna yritän tarjoilla teille kuvia näistä.

Luckily knitting is there. I've been producing sheer therapy lately; small mittens, a pair of socks to Father Christmas's bag and one and half scarfs. Also one of Nancy Bush's Fancy Silk Socks was completed the other day, that as well going to the Ho-Ho-Ho man's gift stash as soon as it has its pair. I'll try to provide you some photos tomorrow.